//Silent Purple.
rindu kau kawan,.sayang kau,\
Ahad, 15 April 2012 | 5:23 PG | 0 Purple gurl blabbing
siapa dea?.dea lah kawan baek aku selame nie ,.mybe banyak perempuan,.tapi aku ta tipu,.dea baek.,aku syg kat dea dari dulu,.kteowg mmg rapat.enth npe,.skrg ta bertegur lagi,,.AKU SAYANG KAU,KAU TAHU TA,..mungkin skrg kte jumpa pun da ta semyum kan.,apa2 pun.aku rindu kau sngt.rindu time gurau ngn kau amin.rindu sangat,,jujur ku tipu je cakap aku da ada bf,,.hope kite kawan balik one day nty,.na lelaki macam dea jadi suami aku,.

bila kita da ta bertegur,aku rase gila,.kau baek,,sory lau aku selalu buat kau sedih,ta niat,kita jiran bukan,.mybe kau dah lupa aku,.apa3 pun,.aku rase kehilagan kau,.kau bnyk nasihat aku,.bagos lah lau kau tade aty kat aku,aku ta sesuai dgn laki baek mcm kau,.kan amin,..

i loveyou frind..you make me smile,.sory malu na jujur ,.

hope kau bahagia kawan.

Pra-History | Moden