//Silent Purple.
^ MINTA PERHATIAN ^^^^
Khamis, 17 Mei 2012 | 1:32 PG | 0 Purple gurl blabbing
gua telah cuba membuang cerita-cerita nya bersama aku,.tapi ta boleh,.tak tahu kenapa ta bole,..,
HOPE PAHAM ,.
gua tak boleh lupa luu ./
Sabtu, 12 Mei 2012 | 1:15 PG | 0 Purple gurl blabbing
SECRET
YA ALLAH ,.aku telah melepaskanyee walaupun terpaksa aku tngguh derita ,./jika betul dea jodoh aku dea pasti akan kembalikan ,.tapi jika bukan dea pasti akan bahagia dengan orang lain ,.tapi sedikit pun aku ta penah lupa kan dea,.aku berdoa apabila aku terase rindu pada yee ,.''ya allah apabila dea terase rindu pada ku,buat aku memimipi kan dea agr aku tahu apa rase ye terhadap aku dan jgn menbuang perasaan syg nie jika dea pun rase ,''aku ta sanguh na tngok dea derita,


       .enth knpa bila tngok dea kembali,.hati nie tenang sahaje,.mcm tade apa,./tapi sedar ta sedar dea bukan milik aku,syg bukan aku ta mencintai kau,.sepenuh hati aku ada kat kau,.tapi aku ta kuat,.syg aku menbuat aku nak gila,.,ak ingt lagi semua tentang kita,.aku ta bole na gambarkan mcm mane happy ye aku dapat cll            
                                                          betol kate kau,.syg ta yah diucap,ckop dirase,.aku rase semua to syg,.,
tapi aku na kepastian ,.bila kau memeluk cuim aku,.terharu sangat,.kau ingt lagi apa aku suka,.kau tersemyum tngok aku time makan aiskrim..i love yoou sayang,.ta tahu na cakap macam mane ,TOLONG JGN SAKIT KAN ATY NIE,.


gua sayang gila kat lu doe,.jgn buat gini,.LU JGN EKO SANGAT ..,

                                    GUA RINDU TIME NGN LU ,,..,

Pra-History